مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 11:352024-05-14بين الملل

 منفور همه!


 تظاهرات گسترده ای که در طول هفت ماه گذشته علیه اقدامات نتانیاهو در غزه شکل گرفته است نشان می دهد مردم اسراییل تا چه حد نسبت به سیاست های در پیش گرفته شده از سوی نتانیاهو معترض هستند و خواهان این موضوع که نتانیاهو نباید در راس قدرت باقی بماند.

-  تظاهرات گسترده ای که در طول هفت ماه گذشته علیه اقدامات نتانیاهو در غزه شکل گرفته است نشان می دهد مردم اسراییل تا چه حد نسبت به سیاست های در پیش گرفته شده از سوی نتانیاهو معترض هستند و خواهان این موضوع که نتانیاهو نباید در راس قدرت باقی بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن هانی زاده در یادداشتی در پایگاه بصیرت نوشت: طی شش ماه گذشته اسراییل صحنه بسیاری از تصمیم گیری هایی بوده است که وضعیت و موقعیت بنیامین نتانیاهو را بیش ازپیش متزلزل کرده است.

با اینکه نتانیاهو گمان می کرد جنگ غزه و تداوم آن بتواند چند روزی فرصت بیشتری برای باقی ماندن وی در صحنه قدرت ایجاد کند اما وضعیت اعتراضات و نگرانی خانواده های گروگان ها نشان می دهد وضعیت وی بسیار متزلزل است و علاوه بر اینکه بنیامین نتانیاهو روزی در دادگاه های بین المللی به دلیل جنایات جنگی محاکمه می شود نزد افکار عمومی در داخل اسراییل نیز به چهره ای منفور تبدیل شده است به این خاطر با جرات می توان گفت بخش بسیار بزرگی از مشکلات نتانیاهو را باید به مسائ


برچسب ها: نتانیاهو - اسراییل - بنیامین نتانیاهو - گذشته - اقدامات - گسترده - قدرت
آخرین اخبار سرویس:

 منفور همه!

 منفور همه!